Hawaiian Tropic Moisturising Lipgloss.



Under att jag var i turkiet så har jag testat Hawaiian tropics lipgloss, Island Berry och Mango & Papaya .
Båda läppglansen ger 12 timmars återfuktning och har ett bredspektrum UVA- & UVB-skydd, SPF 25. Båda har en söt smak som känns fräsch och inte äcklig eller så på något sätt. Som vissa andra läppglans kan...
Det är vanligt att jag tycker att läppglans luktar gott men att smaken är jätte bäsk och äcklig.
Men dessa är riktigt bra faktist :)

Nackdelen med läppglansen är att dom är väldigt klistriga så håret och även sang fastnar på läpparna.

Men jag tycker även att dom var jättebra, (:

Island Berry får 4/5 poäng av mig. Underbar smak, konsistens och doft

Mango & Papaya får 3/5 poäng av mig. Underbar konsistens och doft, men lite lik spyig smak.
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0