& I already miss Turkey ♥

HEMMA ! :D

riktigt skönt faktist, att komma hem mitt i natten vid halv 3/4 tiden ... halv 3 tiden & halv 4 tiden enligt mig eftersom jag fortfarande är inställt på turkiets tid, eftersom dom ligger 1 timma före oss.

När planet hade landat vaknade jag av att jag frös riktigt mycket. Det var hemskt eftersom jag hatar kyla, medan jag, mamma & bror vänta på att pappa skulle köra fram bilen till oss så tog köpte jag mig en Chai, förvånandesvis så var faktist Landvettes café öppet. (a)


Men saknar Turkiet rejält mycket redan faktist, värmen, poolen & dom mysiga kvällarna. Även grabbarna på hotellet.


Landvettes café som tydligen är öppet 24/7 ;)


härlig bild ? eller hur ;)


fler bilder & bloggande kommer, bilderna från kameran ska laddas klart först . :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0