Modehus.nu

Har själv lite panik & leter efter några fina klänningar till skolavslutningen, skulle egentligen kolla efter skolan, men kom på att jag redan tittat igenom alla affärer här.
Så jag tar en sväng in till Göteborg med mammaSöndag och kollar på klänningar så får vi lite mer tid att umgås ! ♥

Jag älskar min mamma, hon är en av dom personerna som förstår mig bäst!
&yess, jag skäms inte. Vem älskar inte sina föräldrar? :)


Och ja...
Om jag inte hittar en klänning på SÖndag beställer jag från Modehus.nu
Då dom har sjukt snygga kläder bl.a. KLÄNNINGAR !
Klicka på bilden för att komma till hemsidan.


&till er killar, kolla själv, det finns killkläder. Ta en titt och se ifall något faller er i smaken ;)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0