Spanjorer på besök!

Nu har det kommit en klass med Spanjorer från Malaga till våran skola.
Riktigt roligt faktist, har pratat en del med dom, första dan dom var i sverge så hade dom på sig Svarta hood-tröjor med texten  I ♥ Suecia på.

Riktigt kul, när jag precis skulle vandra in i skolan blev jag stoppad av deras lärare då dom ville att jag skulle ta kort på dom med Vittra skylten. :)

Sen på mattelektionen flytta jag ut fårn klassrummet och jobba med Moa&Elin medan vi prata med Ashley, Harry & "Johnny" Jag får tydligen kalla han för deteftersom jag inte kunnde uttala hans namn, lite pinsamt men efter att ha försökt 10 gånger får det bli ett slut, hehe ;)

Spanjorena är antingen blyga eller fega! :)
För dom börjar antingen bli rädda för mig&emma, vi som är så trevliga(a)





Okej här är händelsen, eftersom jag vet att ni vill veta :)

En spanjor spelar på pianot, då jag &emma kommer och ska spela lite med hane ftersom han inte är särkillt duktig :)
Vi lär han spela lite Manboy, och sedan kommer hans kompisar :)
(eftersom dom har konstiga smeknamn te.x. en kille kallas för tjock, för han va tjock när han va liten)
så sa jag till dom
- Ella nombre es pequnio. (&pekar på emma)
- pequnia ?
- Yes, sorry i mean that.
- Vad betyder det? (eftersom emma går i franska &inte spanska)
- ... det betyder att ditt smeknamn är liten (a)
- VEM ÄR DET SOM ÄR LITEN DIN DVÄRG? *samtidigt som emma lyfter sin rumpa &puttar in mig i väggen, en tavla ramlar ner på mig*
- Spanjorena tittar skräckinjagande på oss och sedan drar snabbt.
- Emma&Jag tjuter ut i stort skratt & då spanjorena bara kollar på oss som om vi va dumma i huvudet.

Dom kommer sedan med en komentar till oss när vi går förbi dom *Crazy ;)*




Fick även 2 nya kompisar på Facebook, Alejandro & Alicia .
Blev ett high -5 med henne eftersom vi har så likt namn ;)


En bild från staden dom kommer ifrån, Malaga!

*and I've had been there.. thihihi*

Kommentarer
Postat av: Alice Holmberg

Ahhhhhh, hihi man ser nästan mitt ex hus på bilder :DDDD<3333

2010-05-17 @ 22:25:59
URL: http://loveely.webblogg.se/
Postat av: ~Fatimaswary§

fin blogg ! :D

2010-05-18 @ 16:04:34
URL: http://fatimaswary.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0