Tjena Virus ...

Hade egentligen tänkt att blogga om helgen idag . men eftersom min dator har fått virus så går det inte .
Eller jo ? haha . jag bloggar nu men seriöst . ja sitter just nu på knä med en laptops framför mig som är riktigt seg så nae tvek ;)

Klicka här för att läsa om min dag (a)
Ni kommer till Josefines blogg eftersom hon är bättre på att uppdatera ön vad jag är :)

Så det blir några bloggfria dagar från mig tills jag får min nya laptop :)
Vet än inte vilkenjag ska ha men eftersom min pappa är ''expert'' på datorer så får han kolla på dom, han fråga om ja ville ha en '' HP *** ? '' skitsnygg men sen kom han fram till att batteritiden va för låg :(

Så nu ska vi börja leta igen .. :/ Hmpf !

Nu är det också kris ..

Aja ha det gooeeett (L)
Kommer väll säkert göra några småinlägg i skolan eller nått liknande , ;/

Om inte ja mobilbloggar . Men eftersom mina mms inte brukar komma fram nu så tvek .
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

hahahaha duktigt alice :D

2010-05-10 @ 21:03:52
URL: http://jozefine.webblogg.se/
Postat av: JL - ♥

shit min dator har också virus ;S<3

2010-05-11 @ 15:17:28
URL: http://jesseduvet.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-05-12 @ 21:41:58
Postat av: din mamma

men idioter! lär er och ta bort viruset. då Nobbs!

2010-05-14 @ 11:46:45

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0