Äckel idiot pappa!

Nyvaken! Sitter vid datan kollar lite facebook osv. Jo vad börjar min pappa göra då skälla ut mig för jag inte jobbar engelska eftersom jag har IG i det ämnet. SÅ nu vet alla att jag har IG i engelska & att min pappa är dum i huvudet. Han ska tydligen stänga av internet som straff för att jag har IG i engelska och kan inte hjälpa att jag e dålig i det. Eftersom jag alltid vart dålig i det.

Förstår mig ärligt talat inte på mig den gubben! Nu har mamma precis åkt till Stockholm, och varje gång mamma inte är hemme (hon e bortrest) Jo då e det så att min pappa blir frå fruktansvärt elak!
Det stör mig något såå rejält!

Kommentarer
Postat av: mileycyrusbigestfan

Jag tror han gör så för han bryr sig om dig han vill att du får bra utbildning och han är orolig att det inte går bra kanske. Försök och säga till honom att det kommer gå bra att du ska jobba hårdare men du måste ändå få kunna ha datan då och då. Sen har jag tips på en bra hemsida för alla klasser och vuxna att träna engelska så typ om du går i 9 eller något sånt så kan du hitta din engelska bok där och träna på orden ni håller på med :) Hemsidan heter:

www.liber.se/glosmaskin. Lycka till med pluggandet :)



Värmande kramar / Sandra

2010-11-23 @ 08:09:32
URL: http://mileyfreak.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0