Dålig Uppdatering!

hehe känner det själv, tror det va i helgen ja bloggade. Hur som helst så blir det väll antagligen lite då och då jag bloggar eftersom jag ska satsa på skolan nu, vill ju komma in på det programet jag vill in på. Blir väll antagligen Sambäll + Beteendevetenskap med individuellt val Jurdik
eller
Ekonomi +
Jurdik

tänker nog satsa på att bli advokat eftersom det verkar vara ett intressant yrke!  Hur som helst har jag pluggat till No Provet imorgon, känner mig ganska säker på det. Har även gjort ett fördjupningsarbete. Vet inte på hur många sidoer eftersom jag har varit tvungen till att andvända World Pad!

Hitta även en kedja så jag kunde börja andvända my lovely halsband från turkiet som låter som en kattbjällra. Aw!

Ni kanske inte märkt men alla bilder från i sommras hade jag det halsbandet. Har kännts tomt utan det. :(

















ser ni vad bruuuuun jag var? :O





det röda är en tatuering från göteborgskalaset


aja där är några bilder från i sommras. Ofta man inte får massa sommarkänslor när man ser alla sommarkläderna? :)
Längat sjukt till sommaren <3
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0