Gårdagens Inköp!


Drog en sväng till Kungsmässan efter jag väntat på Emmisen i typ 1.30 timma + att vi vänta på bussen, för vem orkar gå till stationen från skolan? ;'>

Och nu ska ni få fina historier om dom här 2 klädesplaggen ja köpte... Ja ni hörde rätt, historier! :D

Hur som helst hitta ja en skitsnygg kofta på Bikbok (Synd som satan va det inte rea på hela affären längre..) men hursom helst så köpte ja den & den skulle egentligen hänga på 1/2 rea saker så ist för 349;- kosta den bara 88:-    



Och när ja hitta detta plagget blev jag både sur och väldigt glad!
Haha, jag har nämligen sprungit runt precis hela göteborg för några månadersen, då jag såg att den kommit in, men den va verkligen slut överallt & jag va så sur.
&NU några månader senare... då hittar jag det... jag blir jätteglad, men så sur att dom inte köpt in det tidigare ;'>


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0