Saw i 3D !

Hej sötnosar! Nu sitter jag&Mikaela och ser SAW i 3D på bio! Supermysigt läskigt.  Hehe, blev lite pepp på att se den igår så tänkte jag skulle se den idag, försökte dra ihop ett gäng, men mina fegisar till kompisar vågar inte se den. Förutom Greta som fått mig till att kolla skräckisar då&då, fast hon åker ju till Turkiet idag.



Önska mig lycka till & hoppas att ja ska kunna sova på månader. Har själv bara sätt 1 Saw film. Det va den med clownen där dom kom till olika rum och skulle sammarbeta men förlora en människa efter varje rum. Tror det är 3an lr ngt.

Hehe, kmr typ pissa på mig för den är i 3D
Här kommmer trailern.




Ja kommer typ dö.. :(
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0