"Sjuk" eller Sjuk?

Ingen aning faktist, fick gå hem halva dan efter skolan eftersom jag mådde illa och hade sån huvudvärk. Seriöst det är nått feli på mig, att ha huvudvärk så ofta som ja har är inte normalt. Vissa dagar kämpar man ju sig då man har huvudvärk hela förmiddagen då det släppet till mitten på dan. Sen att jag verkligen vill satsa på skolan är helt sjukt, oändliga krav har jag på mig själv och jag blir ändå inte nöjd. Fick just veta att jag har MVG i Bild, känner mig duktig, men bara för det får jag ännu mer krav på att jag ska hålla kvar betyget och att bilden ska vara en bild som når upp till det betyget. Och även stressen, 2 prov nästa vecka & bildinlämmningen. Sen sätts betygen och jullov ♥
Ä N T L I G E N !

Helt ärligt längtar jag till jullovet mer än till julen, säkert för jag känner mig så stressad  och att slippa gå upp så tidigt. Synd bara att jullovet kan vara lite längre.

Vacker bild ca 3-5 år gammal.

old pic on me @Linne Platsen ♥
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0