ARG!

missade Paradise Hotel i måndas och igår!  Försökte ju spela in i måndas eftersom ja skulle missa det för jag hade träning vid den tiden då, funka ju inte för min bror skulle spela in Ullared och det skulle krocka! Snäll som jag e tar jag inte bort inspelningen på Ullared TROTS att både min bror&pappa kollar på det, john har en data med tv inbyggd där han själv kan spela in det & pappa 2 datorer som han kan spela in det.

När jag ber dom spela in det igår eftersom ja skulle missa det pga av att sitta på en buss hem från älskling säger dom, nä men du kan kolla på det på internet och spelar inte in det, trots att mamma har tvn hela jävla tiden, och dom själva har egna apparater som kan kolla på. en enda timma kan dom inte ens offra för mig när dom har tvn hela tiden. EUW! förskräckligt dålig stil.

På internet ser man ju bara ''backstage'' där dom pratar, har ju inte ett skit att gör amed programmet att göra, bara personerna som är med. Om man ska kolla på det på internet e man tvungen att betala som min pappa e för snål för, eller nått. och BLÄÄÄ! usch vilket äckligt dåligt humör jag är på, att jag e sjuk gör det heller inte bättre!

Kommentarer
Postat av: Laila

Men det är ju sämre denna gången :S

2010-10-13 @ 22:20:46
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: emilia

Tack :D Aha kej :D Vad gör du då?

2010-10-14 @ 18:37:35
URL: http://emiiliiaa.bloggplatsen.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0