Gymnasiemässan!

Här kommer bilder från Gymnasiemässan!


Emma & Veronica på pendeln.


Packad pendel!


Söt Simon&Alice


Alice & Emma på mässan.


Veronica lockar håreett..


Jag ville ha en cool sak som en docka hade, men tjejen gjorde nått helt annat... blev inte så nöjd så gjorde lockar hos en annan tjej. :) Medans hon locka mitt hår träffa ja Shkeb/Kebab (:

Kom & störde mig lite så ja tryckte upp en lite hårwax i näsan på han.. hehe.

P00sarN!   &absolut inte en fail bild-


Inte så många bilder blev det av skälva dagen, det roligaste va väll när man skulle kunna försöka få en lampa att lysa på framtidsgymnasiet och en kille deskriminerade alla tjejer och tyckte att det enda rätta med dem va var att diska och laga mat.
Killarna inne där bara.
- Vaddå gillar du inte tjejer?
-Vafan klart ja gillar tjejer? tror du jag e bög lr?
- Nej men du kränker ju bara dem.

Roligt när dem skulle ''visa'' hur man gjorde och ja fatta nästan allt utan att dem behövde säga ngt.
Sen va det ju tävling på tid, han börja typ 2 min innan mig och jag blev klar innan han. Så Rätt!

Sen skulle han utmana mig på att böja en järnstång 180 grader och jag vann med 4 s. Vem e det som äger där? ;)
Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHAHAHA, vad har du gjort med bilden? xd

håret ser jättefejkat ut och jag ser jättetjock ut, hahaha :D:D:D <3

2010-10-28 @ 21:11:05

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0