Kapten Röd!

Härligt! Vi gick väll in i själva publiken 10 minuter innan det började. Vi börja knö oss lite in och fick med oss några fina ursäkter som...
"hon är 15 år och gravid, seriöst vi måste fram"
"hon är sjuk''

Så sjukt äckligt. Det är ju folk som står och röker inne i publiken. Att dom inte tarhänsyn till folk som hatar röklukten. Jag hatar bl.a. den grovt. Så jag kommer med min komentar..
''Ursäkta jag är rökallergiker så måste du röka?"
Då tar dom ciggen och släcker den direkt.. hehe








Vi fick även stå längst fram, jag var ju dessutom riktigt trött igår så ja gäspa rätt mycket  då vakten kom fram 2 och sa ''ta några djupa andetag så kommer du inte gäspa lika mycket för du gäspar pga att det e brist på syre.."
trodde ju han skulle säga till mig för jag gjorde nått dumt så jag blev ju livrädd när han kom fram eftersom jag inte hade gjort någonting :)
Kommentarer
Postat av: Emma

märks att du inte varit på konsert förut ;)

2010-09-18 @ 17:40:53
URL: http://goraskis.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0