Anlänt!

Efter några härliga soliga dagar i Sverige när man blivit frisk flyger man flygplan för att sola i ett soligare & varmare land, men anländer till turkarnas land i regn & moln! :(

Än sålänge har jag kollat runt på hotellet, där det finnt en spelhall, bowlinghall, spa, inomhus pool, gym, bio, en jätte pool utomhus, 3 ruschkanor osv. + mat & drick all inclusive! Så hoppas på mycket bättre mat osv än första gången jag var i turkiet eftersom det e andra gången ja käkar all inclusive! :)

Tyvärr hade jag inte med kameran på min rundvandring, men men... :) Ska nog ta ett bad eller en dusch nu medan alla andra sover!

En ...solig morgon i sverige!



Här sitter en Alice och chillar i planet innan avgång. Får höra hur piloten hade tänkt flyga med oss & hur starka propellrar dom hade. 30 000 hästkrafter x2 det e starka propellrar det :D


Här har jag precis vaknat, (jag somna när jag flög flygplan.) Så tittar jag ut genom fönstret. Sen kom massa moln...


Här vänta vi på att få våra väskor! Jag tog kort på en reklam på ett coolt hotell sålänge! Det verka najs!


Här väntar mamma, bror & pappa på väskorna också! Jag underhåller mig själv!


Här har jag precis vaknat på bussen & ser ett fräscht hotell dom håller på att bygga lite på! Det såg coolt ut!


& nu får ni vänta tills jag tagit några fler coola bilder!
P.s det regnar här! HIHI

känner mig lite smått eb, men det e för jag e trött! :)

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0