Äntligen Hemma!

Kom somsagt hem igår vid 04.00 jobbigt läge, men ja pallra mig till skolan och träffa mina saknade goa vänner! Härligt eftersom jag inte träffat dom på 2½ vecka, eftersom jag va sjuk veckan innan lovet, sen påsklovet och studiedagar efter lovet! :)

Härligt med att komma hem till Sverige när det är varmt & sol nu när Turkiet skulle få massa regn & moln osv ;)

Så det invigde jag Molly & Jennie med att gå till Valentin och käka pizza, käka oss typ mätta på pizzasallad, bröd & annanas innan pizzan kom. Men tjocka som vi e tryckte vi i oss den! ;)



Efter skolan åkte jag hem till josefine, studsa studsmatta, chilla osv sen åkte vi hem till mig hon fick lite presenter från mig från när ja va i turkiet & sen drog vi oss mot Stora Enen för att möta upp Louise! Efter någon timma när vi börjar grilla cyklar jag upp för att möta Emma & fick med oss Greta! :)

Så hela kvällen va jättemysig med mina goa b-rudar!

Mosar sina presenter.. känns ju bra!




Nöffnöff


HAHHAHAH en korv xDD


Jag e nog bra på att grilla!


Resultatet!

Nä skoja bara, det va faktist mästerkocken Louise som grilla åt oss! <3

EN KOMPIS :O :O



Ligger på svampbob & myser <3


Greta pussar en ''turk'' för första gången!


och två bilder från Josefines blogg, på alla oss! :D


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0