Bloggen!

Orkrar inte med Bloggen, så mycket kanske bloggar någon gång när lovet börjar då jag även har tid, men nu har jag inte tid. Mycket plugg i skolan nationella prov och känner mig helt utmattad så en film + powernap blir super när jag inte pluggar hemma och i skolan.

Blir ju nedräkning till både min& min brors födelsedag (y) & till våran turkiet resa! Åh vad jag längtar, inte långt kvar, Sol, Bad, Spa, Shopping, God Mat, Umgås med familjen. Kan nästan inte bli bättre! med ett 5 - stjärnigt hotell, med inne&utomhus pool, vollyboll, gym goa aktiviteter & 3 ruschkanor! Kommer leva göttans i bara en HEL vecka! Går inte att beskriva efter hur mycket jag kommer att trivas där.

Här kommer några bilder från förra året när jag var i turkiet, side.



Jag på en resturang som precis käkat min goa blåa klubba som färgar av sig <3



min familj vill vara anonum i min blogg, men dom e söta ändå trots lite sudd framför ansiktena




Något av det roligaste jag gjort!






Shit vad jag saknar tillbaka till värmen när jag har kollat igenom alla bilderna!
Kommentarer
Postat av: jenny kring

nej jackan är inte sålt än men det är 2 andra intresserade. Vad kan du tänka det ge? säljer till den som betalar mest :)

2011-04-09 @ 18:26:21
URL: http://jennykring.blogg.se/
Postat av: Anonym

när åker du? :D

2011-04-10 @ 22:10:15

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0