CHACHA!

hej alla människor som läser min coola blogg! Idag har jag vart på marknad shoppat för ca 800 kr och fått med mig några tunikor, linnen, solglasögon & anndra saker! Snart ska vi ner käka mat och sen inhandla det sista!

Efter en vecka med sol, bad, tennis, shopping & sånt e jag redo att åka hem! Skulle inte skada med en vecka till trots att jag känner mig så ensam utan mina bästa goaste vänner! miss u babes ♥

Blir väll lite mer bloggning ikväll & imorgon väntar bowling turnering, manikyr, kanske pedikyr, packa ihop det sista, köpa lite saker & om det nu e fint väder vilket vi sätt att det inte kommer va men kan hoppas, lite mer sol&bad! Härligt ;'>


Sen e ja ju så fin &brun nu så smink förstör ju bara det hela eller va säger ni? ;P;P ne orkar inte andvända det. drar på något lager mascara hemma i swe!


Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0