Dagens Shopping!

Efter en molnig med lite sol i jämna mellanrum som tittat förbi har man ont i fötterna & helt slut av att ha tjaffsat med turkar, tackat nej och lyssnat på ''hello, yes please?'' haha what liksom?

Haha, tänk er denna väg te.x. där varje ägare till deras affärer sitter i kanten på höger sida, när man går in i affären kommer dom skrämmande ''hello'', ''where are u from?'', ''what are u looking after?'' ''do u want a t-sho (t-shirt) ?''osv.

eller när man går förbi affärer, ''Hello Lady'' -svarar inte & kollar på dom... säger dom igen med mörkare röst ''hello lady'' sen när man gått några meter till... med pedofilrösten  ''laady, hello?''

HAHHAHHA, låter nästan som mig, men det e läskigt när gubbar gör det än när en söt liten tjej som jag gör det (a)




JAJA, här är mina coola inköp!

2 Bhar för ca 30;-/st
2 spetstrosor för ca 15;-/st


Riktigt söta & sjuuuukt billiga.


Min första långklänning någonsin! Blir supersöt till 9an balen & sommarn.
För 200;-


Svart linne med as snygg rygg! ÄLSKAR DET! bara 120;-




Ännu ett linne med fetaste ryggen! 120;-


Det va dagens köp! Fast sen får man inte glömma min älskade MILKA choklad som jag hitta.. Ni vet väll att jag älskar milka choklad? Så blev överlycklig när jag såg att det fanns!



& en redigt go dricka!

Kommentarer
Postat av: Maja

Alice du har ju redan 40 bh:ar..?!haha :)

2011-04-22 @ 00:54:15
URL: http://majarafsten.devote.se

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0