Gött Väder!

Älskar vädret, ligga vid poolen med en drink bredvid sig bli as varm, bättra på brännan & sen hoppa ner i poolen svalka sig, simma runt & ha det allmänt gött sen åka lite ruschkanor då och då!

Sen med en tennisbana utanför hotellet e det första gången man spelar tennis på typ... 8 år! Så det va riktigt skoj!
Haha det jag gjort på min dag nu, precis fixat mig, väntar just nu på att få gå ner och käka mat & så kanske det blir en strand promenad ner till stan som igår?

Solar, tar ett fint kort på poolen & baren!


& en vacker bild på mig... hahaha     lite brun har jag iaf blivit!


TENNIS! :) jag blev faktist helgrym när jag hade värmt upp!


fast hur jag ser ut när jag spelar e ju.... en annan sak! (y)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0