Gött!

Hela helgen har spenderats i min nybäddade hello kitty säng som inte är särskillt fräsch längre.
Legat med 39 graders feber, mått helt värdelöst & inte kunnat vara ute i solen som alla andra och inte heller vart med på idol, något som jag och mina kompisar skulle stötta några kompisar och själv sjunga Hakuna Matata!

Nu börjar jag iaf bli frisk! Mamma kom precis upp med mat till mig & hörde nyss att min lilla pappa kommer hem med en god Happy meal :D :D

Min mysiga säng, som inte alls ser så mysig ut längre.


&här får ni se mitt vackra .. databord fullt med medeciner lite mat & tom&jerry kakor <3


Hoppas ja kryar på mig aight? Eftersom ja snart åker till Turkiet, då jag absolut inte vill vara sjuk. Då även jag, min bror fyller år nästa vecka och kommer ha riktigt kul, eftersom ja ska ha en tjejmiddag & ska på en! Komm er bli awesome :D
Bara att tagga & bli frisk fortfort fort! &Så vill jag ju såklart kunna tänka bra när det e nationella prov i engelska på onsdag, uppsattsen. Kommer bli svårt.
Kommentarer
Postat av: Erica

Jaa, jag älskar den! Den är från nelly.se men jag tror det bara finns kvar i grått nu. Det har funnits liknande på Gina Tricot, men de är nog slut för länge sen också :)

Kram

2011-04-10 @ 13:13:59
URL: http://youarelove.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; ingen aning, hade jag vetat de så hade jag själv köpt haha :D

2011-04-11 @ 20:44:13
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: awesomeee

fetto alice :D

2011-04-11 @ 22:45:11
URL: http://emmaharnstrom.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0