Marknadens Inköp!

I turkiet va jag ju också på marknad, hann inte lägga upp det på bloggen eftersom jag kom hem rätt sent efter att ha ränt ute i stan för att köpa det sista jag ville ha då det jobba va att man inte höll reda på vilken affär det va eftersom alla har exakt likadana saker prylar & likadana affärer typ.

Hursom helst kommer det!

Väska, pruta ner den från 45 till 15£ kändes bra (a)  150;- iaf


Tunika/Klänning, 300;-


Bikini, 300;-


Tommy Hilfiger tröja, 300;-


Linne, 150;-



Inköp & Inköp, denna fick jag när mamma köpte en långklänning då hon undra om jag va min mammas barn. Haha när vi svara ja undra hon vart min pappa va, då dom knappast har särskillt bra koll på att man kan adoptera barn! Hahaha ASKUL! Så denna tröja/linne fick jag väll av henne eftersom hon trodde att ja inte visste vart min pappa var. :P:P

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0