Snart bär det av!



Snart bär det av hem mot Sverige! Vart rätt dåligt väder idag, då varje gång jag precis legat mig på en solstol har det börjat regna, så bada lite i innepoolen och fick en manikyr efter det. Blev ju sisådär, snygga naglar men den franska manikyren va ju inte helt toppen! Jaja!

har hursom helst hunnit inhandla det sista & ska ner och käka om en timma, packa ner det sista och sen ta bussen till Antalyas flygplats!

Annars har min vecka vart helgrym, kännt mig lite ensam utan mina vänner men mysigt att umgås med familjen för en gångs skull! Sol, bad, shopping, några fighter me turkarna osv har denna sköna veckan spenderats.
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0