STAN!

Har vart i stan eftersom hela himmlen har varit fullt med moln... Jaja, det ska vara den sista dagen det är dåligt väder, så efter lung så la vi oss vid poolen en stund för solen börja dyka upp men försvann lika fort! Fortsatte vår rundtur och fick med oss några köp!

& Shit vad jag hatar att pruta, förut tyckte ja det va kul, nu är dom bara jobbiga när dom ska ändra pris hela tiden. well well... sånt man får stå ut med om man åker hit! :)

Någon friluftsdag för turkarna på fotbollsplanen utanför hotellet! Dom grilla kebab! (L) mums


Söta (L)


Nog den coolaste affären! (L)


&Blev nog rätt kär i väskan, funderar på att köpa den... eftersom jag inte andvänder sånna väskor direkt.


&Den va cool!    somni vet är jag ett fan av svampbob!


Här är en cool gubbe som poserar! Vi blev bästa vänner på en gång! Frågade om han ville bli min vän och han sa ja! Det kändes bra!


Några båtar :P:P


lite berg, stenar åh sånt


en affär med många prylar.. mer som en livsmedel affär.


En fin fontän


några skor & en cool jättesko
Kommentarer
Postat av: J O Z E F I N E

"Här är en cool gubbe som poserar! Vi blev bästa vänner på en gång! Frågade om han ville bli min vän och han sa ja! Det kändes bra!" Du är nog inte efterbliven vännen, hahah :D

2011-04-21 @ 18:22:53
URL: http://jozefinesarah.blogg.se/

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0