Sweet Sixteen!

Nu är jag hela SEXTON år, så förväntar mig några grattis i allafall! Har redan fått några sms, ah logginlägg i loggen på facebook osv! Skulle inte skada här med!

Men jag ska hursom helst ha en helgrym dag!

Här får ni se mig genom några år! :)

Jag&Min vän Greta på kungsmässan år 07, när idolerna från idol som åkt ut kom! <3
Så kära va vi en kille som heter Kristoffer!


Jag påväg till Liseberg med en kompis 08


Liseberg med Greta 09, ah får inte missa fjortisperioden.. haha


En helg jag, Josefine & Hanna fotade varanda. 2010


Samma sak här, & nu ser jag ut såhär!

Söt va??!?!???!?!?!?
Kommentarer
Postat av: Liza

Grattis Alice! :)

2011-04-17 @ 12:16:09
URL: http://liizaekman.blogg.se/
Postat av: :)

Grattis

2011-04-17 @ 13:21:46

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0