Vanlig dag i kemer!

En vanlig dag i kemer (turkiet) om det är sol, vakna vid 8 käka frulle, ner till poolen & jobba på brännan! Idag va nog den varmaste dagen sen jag kom hit! Innan har jag väll tagit 1-3 dopp i poolen för jag varit så varm, men idag har det varit annorlunda + att jag har ju bränt mig! Så solkräm har jag smörjt in mig x-tra mycket med och för första gången har jag börjat flår (stavning)   kan va rätt kul, men ja flor i ansiktet & då e det inte kul att dra av massa hud där.

Vid 3 tiden va det slut för solandet, fixade oss lite lätt & bar oss ut på stan!

Precis smörjt in mig i vit smörja (solkräm) ser ut som en geischa men dom e söta så det gör inget, ligger lite halvdöd i solen & chillar! Bättrar på brännan på bästa sätt!


Här bor jag just nu, och brukar sola, dricka läsk, bada,plaska i vattnet och ba chilla som en coola människor gör.


chilling in tha sol like a död fisk :D


Hotellets sten/sand strand :D


utenattklubb, ah entren! den e cool


någon butik i den stora staden



lite coola smycken, vad det nu e. Inte navelpiercingar, så antagligen berlocker man hänger på på ett halsband.


jeans som ni ser :P


vattenpipor, turkist godis & annat skit


Hade ju hört att turkarna börjat tillverka onepieces. Detta e den enda affären jag sätt som säljer sånna, och det va bara barnstorlekar. Aja det är ju rätt fränt ändå!




lite coola stuffs jag kollar på


en turkisk buss xDD


chillar lite på balkongen/altanen i solen på hotellet.



&till slut efter duschen andvänder jag allt detta för att inte torka ut :D eller flaga mera
Nivea kräm, - skabbit eftersom det e lika fett som idomin
Body Lotion, After Sun Spray & en ansiktskräm

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0