490;- rikare ..

490;- rikare efter en dags arbete tillsammans med min goa vän Jennie, som har underhålllt mig hela arbetsdan! Har fyllt på inne i affären, vattnat blommor, filmat(plastat in) & pakiterat! Känner mig ändå hyfsad bra, att ha hållt på så från 8 - 4 och gått upp kl 6!

Fick reda på idag att det ska komma massa reportarar osv dit imorgon och det e inte så mycket jobb längre så får antagligen en dag ledigt!! (Y) yääy! Så jag och Jennie tar en tripp till Ullared och ska förmodligen sova hos hanna inatt! åhhhhh vad skoj det ska bli! Har inte sovit över med någon på typ en vecka.. eller ah iaf hur länge som helst eftersom jag har jobbat.. ;/ Segt . men wie :D

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0