Bara inlägg om sängen...?

Haha vad är det med mig? I helgen har det bara varit inlägg om att jag har vaknat och hoppat ner i sängen känns det som, ska bättre mig, är ju inte direkt kul att läsa om vilken tid jag vaknar & när jag nannar kudde... Eftersom dette inlägget är precis ett sånt inlägg igen att jag myser ner mig i min mysiga hello kitty säng! Hur som helst ska ni få bättre uppdatering, om inte så blir det defenetift det när jag får min nya kamera om kanske 1½ vecka, vilket jag hoppas på!

vacker cambild.. again!


Förresten fick reda på idag att jag kom in i Hunters, (Senior nybörjar lag i cheerlading) Så nu ska jag bli vig osv! ;)
Dessutom har jag tjänat nästan 1200;- i helgen.
& imorgon åker jag in efter skolan för att köpa jofama by kenza skinjackan! 
Sedan åker jag med Jennie för att träna lite ishockey, nej jag ska inte börja, är med som fin vän som även kan åka lite skridskor, så det blir kul att testa på! :)
Kommentarer
Postat av: Sara D

gud va kul, jag kom oxå me i Hunters! :))

2011-08-21 @ 22:35:08

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0