'' Bloppis ''

Har nu påbörjat ännu en bloppis, fast på facebook där jag bjudit in några av mina facebook vänner, hoppas på att få sålt lite grejer så ja tjänar lite pengar, annars skikar jag vidare det till rädda barnen/röda korset eller vad det nu är, hursom helst ger bort det till en second hand affär :)
Om ni läser min blogg och bor runt göteborgsområdet och vill köpa lite av kläderna, kan ni adda mig på facebook och  skicka iväg ett PM om att jag ska bjuda in er i gruppen :)
Här är lite en provsmakning av en dek av kläderna som är uppe :)
50;-
50;-
50;-
100;-
100;-
200;-
40;-
20;-
Kommentarer
Postat av: Bästa linnea

jag ska ha den vita tunika och den svarta, om inte nu Jennie skulle ha den svarta.... just saying! :D <3

2011-08-27 @ 21:15:30
URL: http://liinneas.devote.se
Postat av: Jenny ~

kan du ine lägga upp fler på bloggen?:/

2011-08-27 @ 23:22:51
Postat av: Jenny ~

finns den svarta o vita tunikan kvar? :)

2011-09-01 @ 19:52:22

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0