Första skoldan... osv?!

Härligt, började skolan halv 9 idag, vakna upp bredvid linnea g, käka pannkakor till frulle, fixa oss och drog sedan in till skolan, blev en helt okej klass faktist, kännde några och vet typ hälften vilka alla är i klassen så funkar väll, nackdelen är väll att vi va inte jättemånga tjejer, hehe :) Men funkar, ja hamnade ju med Linnea t! <3

Efter skolan, när vi slutade vid mellan 12 - 1 tiden mötte jag upp Hanna & Josefine, käka lite glass på glasscafeet  på kungsmässan tillsammans med Issa & Jessica! Träffa sedan maatilda en stund och sen kom maja, sen begav Jag, Josefine & Maja oss in mot göteborg tillsammans med Josefin, Tintin, Caroline & några andra!

Började vår första modevisning vid 16.00, fortsatte sedan vår andra modevisning 17.15 för Butik Kubik & Rifatto. Speciella kläder inte min stil, hehe men det va la hyfsat ballt ändå! :)

Sedan efter 2 stressiga modevisningar fick vi matkuponger och satte oss och käka på Göteborgs Oprans resturang ''Sommarverandan Bar & Kök'' käka Spagetti Bolognese med en cola, Josefine & maja tog en hamburgare.. hehe rätt go mat faktist :)

& Nu har ja vart hemma några timmar, snackat med mamma om allt och ingenting, kollat schemat och snackat om lite kläder jag behöver! Hehe :)

& precis nu sitter jag och myser framför datorn i sängen med en skål popcorn bredvid mig, i min nyköpta kofta! :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0