Gårdagen!

Äre värt att beratta om gårdagen om man inte har några bilder? Äh, körtill! Åskar just nu och har faktist inte nått annat attgöra... eller jo .. göra mat fast det kan jag göra efter....
Igår efter skolan åkte jag & Alice in till göteborg & hämta hennes biljetter eftersom hon ska sälja biljetter till White Affair som hålls till av Club Fly på Brew House. Så hör av er till Alice Wallentin ifall ni vill köpa biljetter :)
Sen åkte vi hem till Alice, käka, fixa oss & så städa ja lite också, hähä en ''favoritsyssla'' man har hemma hsoa lice när man inte har nått att göra ;P
Sen drog vi oss ner mot Jesper på krök/fest, vad kan nu ska säga med härligt folk osv :) Fast Alice gick efter nån timma och Michelle, Hanna & Nina kom & hälsa på alla en stund, sen kom Nina tillbaka och höll oss sällskap :D <3
Sen vid 2 tidens kulle jag ta bussen hem, men visade sig att 01.35 skulle ja ta bussen men den skulle komma 01.50 & min buss hem går bara 01.47, 02.47 osv.... så hahahhaha Alex fick cykla ner mig till Inlag på 5 minuter från Britta Lenas, duktig pojk, hann precis (y)
Så utan han vet ja inte vaja skulle göra, haha typ gå till stationen för att fördriva tiden eller nått.. :P
Låter som en go kväll? Det va det iaf, skönt folk& skönt snack ;'>

Hitta en bild som Alice hade tagit, så den får ni :)
img_0423 (MMS)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0