Gästblogg av linnea

Hejhej allihopa!
nu är det såhär att alice lagar pannkakor  medans jag gör ett litet inlägg i hennes blogg...
vet dock inte vad jag ska skriva, kan berätta lite om mig själv kanske?

Mitt namn är linnea gustavsson och är 16 år. Jag bor i kungsbacka-onsala. Jag ska nu börja på ett gymnasium som heter elof lindälv där jag ska tillbringa 3 år (!!!) med att läsa samhäll-samhäll. vet inte alls hur det ska gå eftersom jag HATAR att göra läxor, plugga och allt det där!
på min vardag är jag mycket med kompisar och spelar även fotboll.
ni som vill veta mer om mig kan gå in och läsa min blogg på
-----> liinneas.devote.se!



snygg brud! eller...`?
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0