Go to bed...

Sätter på min skööna spellista på Spotify, juste ska inte glömma att köpa spotify premium också.. Soma till listan efter en hård arbetsdag, istället för att chilla påre' drog även hem till Alice, städa hela hennes övervåning, gotta oss med mat & popcorn efteråt och hade det bara allmänt bra, fick pratat om allt som går och lyssnat på goa låtar som väcker massa gammla minnen! <3

Nu ligger jag halvdöd i sängen, ska hälsa mina vänner godnatt och väntar tills jag får nanna kudde!


Puss på er barnrumpor! <3

by the waaay, Jag fiiick mina priiimeboots igår, gladgladglad! Ska även få den svarta Kenza skinjackan i veckan när ja hinner köpa den! Åhhh kommer bli så gryyymt bra!
Ännu bättre när den nya Iphonen kommer ut också som ska bli minminmin!

Så glaaad nu för allt går på rätt spår... iallafall på den fronten, mer vet jag inte!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0