HEMMA!

Vaknade hos hanna vid 11 tiden, käka frulle vid 12 tiden osv. sen fixa jag mig lite och tog bussen till Jennie, laga lite tacos och käka sen begav vi oss mot Ullared. Börja med lite hårspray, smink, kosmetika & shit, sen gick vi till kläderna, men hitta inte särskillt fina, eller hade bara som mål att få köpt nån mysig stickad kofta vilket dom inte hade som föll mig i smaken.. Menmen, gick till elektronik & barnavdelningen där pennor, sudd, högtalare osv hoppa över mig, så jag har shoppat en hel del saker faktist! :)

& Nu e jag äntligen hemma, har vart en go dag faktist med flera skratt med Jennie! (:
Fick reda på att jag skulle jobba imorgon också, så nu gör jag mig lite mat, ...lite hungrig också så får väll hitta nått jag kan käka nu! Hehe, annars får det väll bli någon pan-pizza eftersom jag inte orkar åka upp och köpa pizza.. eller så ska ja se om min pappa kanske kan köra upp mig :)



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0