HOOME!

Nu ska jag börja plugga lite engelska & svenska & få se om jag hinner med och orkar med engelskan, hehe! Kom hem från kungsmässan med Hanna & Maja, skulle egentligen träffa 2 andra killar, men ändrade planer får hoppas på det bästa imorgon också, fast ska ju börja min första träning också! Wiiie jätte glad & taggad förutom att jag har lite träningsvärk från.. idrotten idag, ishockeyn & träningen från förra veckan! Ska nog köpa hem en massör, haha eller så får ja väll ständigt börja andvända våra massage apparater, ;P

& Förresten nu är glasögonen på ;) Nu ´har jag kommit ihåg dom, hehe (:





I Skolan käka jag Big Mac + meny, med rasmus.. hehe.. får börja om på nytt igen eftersom haft olika åsikter & skit om saker... Sooo.. now, frieends agaain... & Sen käka ännu mer donken efters kolan med Maja & Hanna ;'>

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0