Jobb, Modellgenrep, Linnea!

Hade fullt upp igår faktist, fick flera samtal under min jobbtid, funka faktist bra att prata i telefon och jobba samtidigt! :) Blev att jag fick gå tidigare från jobbet eftersom jag skulle på modell genrep med Josefine och 6 andra tjejer! Sen tog jag Linnea & bussen tillbaka till Onsala och Linnea sov hos mig, fick mitt rum städat, ska bara städa av hyllorna och sånna där saker, så är det klart, eftersom vi fått tillbaka vår stärderska nu, hehe orkade inte ha 2 jobb, om vi säger så. ;/

Så Jag & Linnea stekte pannkakor som vi skulle käka till frulle dagen efter & poppa popcorn med vår goa popcorn krydda, sen la vi oss i sängen och nanna till Defintly Maybe, råkade visst sno åt mig hela täcket under natten! ;/

Här får ni några bilder på oss från gårdagen!



Linnea som skrattar när jag stirrar ögonen ur mig för hon hon gillar inte när folk stirrar på henne när hon tar lite .. egobildeeer! :P

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0