Jobbat!

+ fått lite x-tra caasch! hehe (:
Ligger nu helt slut i sängen, vill så gärna hitta på nått och kan gärna somna om jaag vill... men .. kommer vakna mitt i natten då typ osv osv.. så det känns rätt ovärt så jag hittar på nått med Hanna, Linnea & Josefine en stund sen ska ja ta ett allvarligt snack med min fina vän Louise!

Med 180 extra än va ja fick igår, kan ja snart köpa mina primeboots! Känns rätt gött att tjäna ihop sina egna pengar + att betala saker osv själv! Gött att få saker osv, men känns rätt bra att ha gjort sig förtjänt av det :)

Fixa mig i håret.. kanske dra på mig nått annat & sen cykla upp till mina goa vänner! Känns som man knappt umgås med dom mer för ja jobbar.. & idag va det andra dagen ja jobbade... fast igår ´gjorde ja ju inte så mycket heller.. hehe ..... Har iaf missat en hel del :)
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0