Lalala RANDOOOM

Okej, ett inlägg om alla dagar sammanlaggt.. okej kanske inte alla men det viktigaste då..eller? ;)

Det va ett jävla tjöt om jag skulle behålla min rocknblu jacka eller köra på kenza jackan som va tänkt från början.

Va så att häromdan åkte jag in till göteborg för att köpa kenza jackan, som jag sätt fanns inne tidigare i veckan, så fanns den inte inne, såg att rocknblue jackan fanns och den va skitsnygg så köpte den sålänge, dom skrev upp mitt namn för att se om ja ville köpa kenza jackan få eftersom jag hade 2 veckors bytesrätt & 1 veckas öppet köp på jackan. 1 timma senare när jag sitter & käkar thaimat med min bror ringer dom och säger att dom fått leverans.

Blev att jag behöll jackan eftersom den va snygg, hade fler detaljer & va så sjukt bekväm på!

Min bror ville bjuda mig på thaibuffé, men dom hade precis slutat med buffén, så beställte Phat thai med kyckling, (eller hur det nu stavas) jättegott..


Köpte jackan..





& fick beslutsångest om vilken jacka jag skulle välja.. & la ut en vacker bild på  ''fejsan'' de flesta svaren blev att behålla den, körde även på det eftersom jag inte skulle hinna åka in dagen efter för att hämta den.


Efter thaimaten, sprang jag iväg till Jennie för att åka till hisingen och testa på ishockey, Jennie ville börja igen & jag e ju van vid konståkningsskridskor så ramla flera gånger och gav upp efter 15 minuter på isen, så bytte om & kolla resten av de 75 minuterna som va kvar.

& Idag påväg till skolan, inte särskillt fixad eftersom jag inte hitta mitt puder & satte upp en tofs bara eftersom jag skulle ha idrott första lektionen!
Aja suddig bild.. SORRY jag har fortfarande ingen kamera, HOPPAS HOPPAS på att få en om preecis en vecka, eftersom det är min ''andra födelsedag'' då..


& Detta nattlinne köpte jag idag, hade pengar i plånboken & va tvungen att köpa nått.. jag kan verkligen inte ha pengar, speciellt inte kontanter. Köper bara massa onödiga saker och om ja inte köper massa billiga klädesplagg så köper jag mat för det, åh suger!


Sen måste ja visa denna krabba ja käka häromdan! Samma dag jag fick mina primeboots! (a)
Hur som helst... kan jag nog säga att kräftor är så mycket goare, fleeeera år sedan vi käka krabba & nu va det nästan inte ens gott för det bara va skal ;/

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0