Lite svar,

Känner att ja kanske får svara lite på mina komentarer :)





Sv Jennie; Hehe, visst kan jag det, ska även lägga upp lite fler kläder från en annan klädhög också :)

Sv Linnea; Hehe, först till kvarn ;) & Jennie  köpte den svarta ;D

Sv; Jenny; Har utväxt just nu i mina slingor, men men brukar oftast slinga håret i mitten på våren och ha den i sommarn, tills jag har lite utväxt så färgar jag det mörkt till hösten&vintern & slingar om det till våren, så det brukar inte va så stort problem, hehe. Men nu har jag bestämt mig för att behålla slingorna och ska snart till frisören igen, mamma ska bara boka tid först, sen kommer frisören antagligen dra på mig en sån där mössa igen, ta upp slingorna & lägga blekningsmedel i hårbotten, inte i hela håret eftersom det redan är blekt '& sliter mer då, kanske mer mot slutet då. :)

Svar Sara; Häärligt Sara, ses imorgon på träningen då ;)

Svar Sofia; Hehe, jobbar på pepparoten, ganska slitsamt, men det är väll alla jobb? Hur som helst är det mitt första sommarjobb, som också blivit ett jobb på helgerna, iaf några helger :) Jobbar i butiken så sköter om gårdsbutiken, plastar in pepparötter, ettikerar & packar in dom i påsar & kartonger :) Så de e hyfsat goa pengar på en dag (:

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0