mmm gotti!

Känner mig nästan lite bakis.. haha! Trots att jag inte druckit nått.. kanske lite cocacola .. för ja blir ju trots allt full på min coca cola.... ;)  eller blir ju aldrig bakis så vad gör det! Vaknade iallafall vid 6 tiden imorse av att det spörengna ute och hade världens huvudvärk, så ja sket i jobbet... eller tror knappast det va nått jobb när det rengnade ute, ialllafall så somna ja om vakna nu vid 12 tiden och har legat i sängen i 3 timmar nu, läst Expert på att rodna - Katarina Von Bredow, käkat massa godis, fick även nu popcornkrydda av mami med Nacho Cheddar smak, såå gott, smakar ju verkligen som bio popcorn då! & Även smaskat i mig det sista av min Ben&Jerry glass, HALF BAKED min favorit!





Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0