Modevisningen!

Här kommer bilder från Modevisningen idag, inte de finaste kläderna jag skulle kunna tänka mig att ha på mig, lite kläder som kändes ballt att ha på sig, bara för att, speciell stil & rätt dyra också! Kläder från Butik Kubik och Rifatto, 2 butiker som syr & designar sina egna kläder så det är rätt ballt faktist, :) Va inte så pinsamt som jag trodde att det skulle va, kände väll att jag faila lite sceen, men jag hade kul, och det var det viktigaste! :) Får väll även hoppas på att bilderna inte kommer på GP imiorgon eller nått sånt, eftersom det stogd en fotograf där! (: kom även på att jag gjorde lite miner emellanåt när jag inte log, hehe

Hursom helst så kommer backstage bilder här!






















Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0