mysmys!

Ligger och myser lite i min säng.. råka sätta klockan för tididigt, och kan inte somna om... Har iallafalll jobat varje dag sen i torsdags, om man räknar bort löradan eftersom det regnade då... Rätt jobbigt, men funkar nu eftersom jag jobbar i butiken nu, första dan va jätte chill osv eftersom det va stor skillnad med att jobba där och på  åkern, men nu börjar jag bli lite trött på det osv... :/
Hur som helst har ja inte haft tid att blogga, kommer antagligen inte ha det när ja jobbar heller, eftersom ja går upp 6.30 fixar mig snabbt tar bussen 40 minuter senare,  jobbar för fullt, och är med några kompisar nån timma, trots min trötthet, har varit med Alice & Lollo dom 2 senaste dagarna, och dagen innan va jag en stund med Josefine, Hanna & Linnea, tog en cykeltur till hemköp för att köpa mjölk till chockladpuddingen osv. hitta lite roliga saker påvägen så det ttog ett tag, sen åkte jag hem till Lolloo, ville höra allt om ... sen fick hon hjälpa mig med lite ....  Stay away from it.. girltalk! :P :P

& Nu liggeer jag och myser lite.. får väll ta och börja fixa mig så har jag 10 x-tra minuter .. :P
 
& Vet ni? :D Jag har börjat känna mig riktigt brun :D :D
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0