Niggah say whaat?

Vakna upp för en stund sedan och satte på datorn.... nae, den funka inte så nu håller jag på att bränna över alla bilder, & dokument till hårddisken... & gjort en system åsterställning... Hehe där låter jag väldigt smart tycker jag (a) men jag får faktist hjälp av pappsen :)
Så nu är jag inne på min mini laptop jag fått av skolan, funkar & nu har jag även satt i en mus eftersom pekskärmen laggar sönder den mesta tiden av när man använder den, känns lite ovant med en mus.. hhahah :)
Har även upptäckt att mini laptopen har en webbcam, men .... vet ju faktist inte vart bilderna sparas eller vart man kan hämta dom eftersom det står att dom ska sparas i bilder osv. jaja! :)
Hörde nyss att det va åska, och vakna i morse av att pappa kom på ingång av att ja va tvungen att dra ut alla kontakter, sen somna ja om och vakna av åskan igen... för den lät... sen nanna ja gött!
EHÖÖÖM.... vad ska ja ha för bild här då?
& GAAASH vad jag längtar tills ja får en kamera... får se på tisdag om jag får en eller inte, annars köper jag en själv!
Kan ju faktist ta denna bilden, som jag redan laggt ut en gång tidigare, men jag sitter i samma tröja, kanske inte på samma ställe, men i samma tröja! Det får bli bra sådär HEHE
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0