Pressat, pressat & ...pressat!

Tog bussen 10 i 10 imorse till Vita Sand, va inte direkt nått vidare väder att åka buss i.... Hela himmlen va full av moln & kände för att banga stranden, vilket va tur att jag inte gjorde trots att jag vakna 20 min innan bussen gick, så ja fick 10 m att ... dra på mig kläder osv på.
Härligt, som tur klarna allt precis upp när Jag, Alice & Hanna kom fram till stranden, pressa i solen bada osv. Härligt, senare vid 1 tiden kom Josefine, Linnea & Julia och gjorde oss sällskap.
Fick oss mycket skratt under dagen som tillexempel pingis killarna från ..halmstad elelr vad säger du strandraggarn Josefine? ;)

Senare hoppa jag & Linnea i havet och plaska tillsammans med Josefin & Emilia som kom med sin oranga luftmaddrass och åkte runt lite här & var, fick även en vän med en blå luftmaddras! ;)

Stannade på stranden fram till 6, sen drog jag mig hem till Alice & snacka lite med henne & hanna. Sedan fick jag & hanna bege mig hemåt (:

Snor Josefines härliga bilder, eftersom min kamera tydligen gått ur funktion.










Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0