Proppmätt!

& det värker i hela kroppen, ligger just nu halvdöd i sängen & tänker antingen sätta på en bra film eller läsa lite i min bok... blivit så trött på allt.. heehe.. 
Värker i hela kroppen & är helt utmattad eftersom jag jobbat idag, och det har ändrats till timlön istället för alla längderna! Fyfan vad jag hatar det!  ärligt talat, eftersom det finns vissa som är så 7kt sega och jag är en a´v dom som jobbar hyfsat snabbt så då får vi hålla på och rensa på de sega raderna... För alla ska ha rast samtidigt...
Det är dåligt, borde få för längderna osv...

Hur som helst, tyckte jag att ja va värd en Ben&Jerry glass som mammi bjöd mig på! Half Baked, käka lite och har precis ställt in den i frysen!

Dessutom har ja hittat mina glasögon
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0