SOL, SOL & SOOOL! ♥

Drog in samma tid som igår, 10 i 10 bussen in till kungsbacka sen till Åsa, schteekte lite på stranden tillsammans med Louise, Hanna, Alice, Linnea & Anna! Blev mycket bad osv, härligt!

Åkte väll hem vid 4 tiden så drog Jag, Anna & Hanna hem till mig, käka lite mat & popcorn, drack även milkshake! mmmm

Håller på att packa till imorgondagen, för då blir det jobb. Gött att jag börjar en timma senare än i vanliga fall, så imorgon får jag gå upp kl 6! Härlig morgon ;) Efter jobbet drar jag nog vidare till Vita Sand, där antagligen mina vänner befinner sig! (:

Har jag blivit brun? Tycker faktist ja ser rätt brun ut, men går inte att jämföra med Lollo eller Hanna, båda är ju så sjuukt bruna! avisavis,


Nu ska jag gå ner ta en dusch.. eller ska ja göra mat först? Får se vilket, ska iaf göra maassa mat tills imorgon, eftersom ja ska både duscha & ligga på stranden.. Min mat e nog goare än korv osv... Orkar nog inte köpa pizza.. :P

Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0