Svar till Jennie!


på en komentar, hehehhe



SV;
Hejhej Jenny! :D jag färgar inte mitt hår utan bleker det eftersom ja har nästan svart hår, så går det inte att färga, så ja går till min frisör och bleker håret, med en sån där mössa på mig! Hehe. Hon är jätteduktig! :) Klipper & bleker båret på Sallong Cleo, som ligger vid Linneplatsen i göteborg! :)

Update: När jag både klipper topparna & bleker håret kostar det väll 900-100;- kan jag tro. Men om du är svensk, eller inte har naturligt mörkt mörkbrunt/svart hår så blir nog inte din blekning som min blekning eftersom det är olika sorters hår osv! :) 
Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur mkt kostar det för dig ? :D

2011-08-18 @ 10:22:04

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0