TRÖÖÖÖTT!

Har stått mellan utgång eller myskväll ikväll, tröttheten tog över och snart beger jag mig mot Jennie för att ha en fet jävla go kväll! Godis, dricka & tonvis med filmer.. osv! Både e ju lika trötta + att vi båda ska upp till jobbet imorgon så det blir gött, käka även krabba idag, så ah! Drar med mig min minilaptop till Jennie så kanske några bilder kommer upp! Faktist riktigt nöjd med dagen + ATT JAG HAR FÅTT MINA PRIME BOOTS! efterlängtade skor, e så jäävla glad. Inget kunde förstöra min glädje igår, riktigt glad, vaknar upp går i en seg dag i skolan, men funkar eftersom ja har så goa vänner & klassen med de sköönaste tjejerna, sen träffar jag Jennie en stund och sen Alice, 2 saknade tjejer! & Nu ska ja spendera natten @ Jennies place!

Att ja får mina skor & käka skaldjur, nog det bästa som finns! Ingen kan stoppa hur sjukt glad jag är just nu! Lalala!

& Nu ska ja dra mig tillbaka mot köket, göra lite mat inför morgondagen osv! GÖÖTT



Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0