Tröttter!

Kom hem vid 2 tiden inatt eftersom jag va på Berg211, lokalfest och gick upp vid 6 för att jobba. Va rätt pigg vid den tiden och då, men nu kan jag somna när som helst!

Sitter halvt ukrupen i min sköna Onepiece, var faktist ett bra tag sedan jag andvände den! & Nu har jag mittbena, passar jag i det eller inte? ;) Är jätte ovan att se mig själv i det, hehe






&slänger upp några bilder från igårkväll :)






Förlår för riktigt kassa bilder, men min kamera e ju somsagt sönder så för nöja mig med min mobil & hatar min mobilkamera & andvänder den aldrig, men får försöka andvände den så gott som det går & hur mycket jag orkar, hehe
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0