Vietnamdag!

Idag är det ...bambambamBAAAAM min vietnamdag! :) Då mina föräldrar träffade mig första gången :) Hehe, kommer alltid ihåg att alltid när pappa ska förklara nått för för andra berättar han att första gången jag satt i hans knä, pissa ja på han, hehehhe hade ju ingen blöja så kan säga att han är... ''Fett ägd xDD :P:P''

Så idag fick jag min favoritmat, eller har ju flera, men brukar alltid vilja ha Rösti med Zurich, smarrigt!
Det är som min andra födelsedag så brukar alltid få lite presenter, så nu har jag fått en kamera, yäääy! Nu kan jag nog blogga lite aktivare, om vad jag gör osv, eftersom brukar inte va så aktiv med min mobilkamera osv, och det e nog inte alltid så kul att veta att jag kommit hem från, det, det & det och en cambild på när jag ligger/sitter i sängen, hehe :)

Fick en Canon PowerShot A2200


Body Lotion, Shower Gel osv.




Tack älskade mami & papi ♥ big love to u!
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0