BRANÄS! Del 1

Har tyvärr inte fått bilderna från Jennies kamera än! Synd nog, och tog bara några bilder med min mobilkamera som e riktigt dålig.
Hursom helst får ni dem så länge eftersom jag känner mig tvungen att blogga!

Coola liftar, första gången ja åkte sånna liftar har alltid åkt sittliftar, knappliftar och ankarliftar. Saknade faktist sittliften eftersom det va så jobbigt att stå upp.
Aja, goa backar & goa hopp :D


Emma var tvungen att vila efter en sväng i knappliften.

Chillar lite i backen.


Emma chillar i snön på ett par platta brädor i plast.


Chillar i snön.


Chillar inne på en toa


Här sitter jag fast i skidbacken, skulle.... Branten, denna och en annan chill backe leder till en backe så då tog jag en annan, och då råka ja fastna för ja våga inte åka ner för den. Då fick emma som åkt skidor en gång innan i hela sitt liv och jag som åkt typ .... ah flera gånger.. så fick hon åka ner och hämta hjälp.


Ja stanna i en backe för att tagga för att det skulle bli ännu brantare igen. Emma ramla när hon stogd stilla.


GOOODIS på hemvägen <3
Kommentarer

Skriv vad du vill här♥

Ditt namn
Stammis? ♥

mail/msn ? ♥(hihi)

Länka så tittar ja in på din blogg!

Vad vill du säga?♥

Trackback
RSS 2.0